Jo då efter allt otäckt igår så förstod vi att det var nog lita surt för lilla magen eller virus. Mer troligt surt. Så den läxan lärde jag mig, inga okokta hallon och iskall bland med något annat oxå.
 
Vi åkte till Trollhättan idag ändå, Ellie kändes inte så dålig så vi åkte och gjorde det vi skulle, bytte amandas skor, köpte mig min gjutjärnsgtyta,  och åkte hem.
 
 
Helt utslagna efter åkturen till Trollhättan tydligen. :)
 Å nu är jag så taggad.... så jag studsar fram.... hoppar snartjämfota. 
Kom hem nu Marcus då så ja får åka........ till gymmet.... wwwwwiiiiiiiiiiii! 
Usch det går nästan lite överstyr min glädje, måste lära mig tygla den. Ha ha ha Men när varför det? 
JAG ÄLSKAR DET! 
och när jag var inne och tittade på deras hemsida som finns på www.nossebrobadet.se så har dom ju för sjutton mamma,barn träning på torsdagar!  Varför har ingen sagt något..... :)
Så jag bokade in  mig på 2 kommande torsdagar,  det måste ja testa ju.12 till 13.00
Tjohej. 
 
Nä nu ska jag göra något, elda i pannan kanske. 
 
 Puss & kram 
Anna ♡
#1 - - Sus:

VIlken härlig bild på er liggandes på golvet :) hihi, det ser mysigt ut :)