Jag gör bara så gott jag kan, ska verkligen försöka pressa mig till det yttersta, för det gör inget. Det klarar jag av.
 
Idag har jag tränat en sväng efter att farmor varit här. Ellie sov som vanligt ute då, med en varm och go katt på benen. Hm.. knäppa katten. La upp en bild på instagram. 
Hoppas på att få komma till gymmet idag, senare sen, men gör jag inte det så har jag redan tränat men jag ska ändå ta en sväng till på ctn.  
 
Tittade igenom min träningsdagbok och den kommer bli bra att skriva i.  Men nästa gång när jag köper kalender ska jag se om jag hittar en kombinerad. Det skulle va bra. 
 
Amanda har varit hos mormor sedan igår, och Marcus lovat o hämta henne sen. Han är så snäll mig  man. :) ♡♡
Och så skulle hon till en kompis och sova över sen ..... ja det gäller att passa på när man har lov för sedan finns bara helger att göra sånt på, ser henne knappt nuförtiden. 
 
Imorgon ska vi iaf åka till Trollhättan,  vi skulle ju gjorde idag men de blev inte av.
Lördag ska vi åka till mamma om dom inte gör något.
 
Puss &  kram 
Anna ♡
 
P.s har jag sagt att tand nummer 2 är på g, då kom förkylning nummer 2 oxå. Annars försöker jag ha så svalt och kallt i sovrummet som går, tror  hon  sover bättre då, inbillar jag mig iaf. Givetvis inte för mycket,  så hon blir mer förkyld. Hoppas det går över till måndag då vi ska träffa Bozze och Molly.  :) D.s
 
Har vi någon tur tro. ....