Ja skrev ett långt inlägg på instagram idag om träning och drömmar.
Det är verkligen som Stefan har skrivit på gymmets väggar,
                   *Think  about  why  you  started *
 
Det är så sant.   Har aldrig mått så bra som när jag börjat träna. Man ser bra ut oxå, en bonus.  
Ska försöka lägga in växel till nu, det är tufft men det går. 
Fast jag mår bra, visst kan jag gå ner ett par kilon men det är inte mest det jag strävar efter, vill bli av med fett istället och ersätta det med muskler. ,muskler väger mer än fett, så därför är jag inte jätte fokuserad på att gå ner en massa. Bibehåller det jag har, det går lika bra det. 
Så idag har vi varit på promenad,  vi tog skogsvägen idag  lite mindre halt. Glashalt på vägen men jag har ju mina broddar, fast jag är stel ändå, rädd att ramla.  Då tar vi det säkra före det osäkra.
 
Idag ska vi nog träffa Mimmi  oxå. Vi ska ju vara hundvakt  från torsdag till söndag dag.
Då får vi se hur det är att ha hund. Kan ju hända att det aldrig blir någon eller att det blir det. 
Nyttigt iallafall.
Frågan är bara ... vad säger Francis och Aslan? 
Har köpt God mat att muta dom med.
 
Nu klär vi på oss för en stund på gymmet. 
 
Puss och kram 
Anna ♡