Jaha då var vi igång igen. Jag måste skärpa mig, kam inte hålla på att beställa massa produkter... men det är så kul och jag tycker om det. Mina pengar så då gör jag vad jag vill. :)
Har hämtat mitt paket från Gymgrossisten idag. Det blev en påse Whey 80, cookies and cream och 2 burkar ripped hardcore men de kan jag inte använda än, i och med att jag ammar så vågar jag inte det. Räcker med att jag blev nervös igår och fick ångest och undrar hur mycket man kan träna innan amningen tar skada.. eller rent av försvinner..men vad jag kan läsa mig till så är det ingen fara och jag är ju ingen elitidrottare eller det hör ju inte till vanlighterna att jag tränar 3 pass per dag. Ibland är google bra skit!!
 
& dessa 2 skönheter. Den ena köpte jag och den andra kom på köpet. Jäklar va fint. Min bästa har nämligen spruckit.
 
Läser ju lite bloggar då och då, bla en tjej som igår skrev om mobbning på sin blogg.
Det är fruktansvärt att det ens finns. Har vi inte kommit längre än att vi fattar bättre än att mobba varann?
Det är jobbigt ibland för man blir ju otroligt orolig för sina barn, iallafall jag.
Vet alldeles för väl hur det känns, har varit där jag med.
Man ska inte vara elak.
 
Sen läste jag om något helt annat på en blogg och ibland ser man hur lika ndra man är. Det tror man inte men det är man allt.
Jag har ju t ex en fin vän som..... ja man kan säga att vi är mycket lika, tänker mycket lika och tycker  lika, hon är mer den typen att hon säger det i ord, jag tänker det mer, säger inte så ofta. & när jag väl ska göra det så kommer det lite huller om buller, vilket får mig att hellre hålla tyst.
Det är skönt på ett sätt. & hon förstår ju, det är jätteskönt.
 Sen läste jag om socialfobi.. och ja det har ju drabbat mig det oxå.
Till o med såpass att jag för några år sedan gikc hos en typ psykolog för det var liksom ohållbart. Det är fortfarande jobbigt i vissa situationer, men jag tror jag kan hantera det bättre. Det enda som hjälper är ju (tyvärr) bra men dåligt kan man känna, är ju att utsätta sig just fölr detta!
Nu när jag går hemma så lyssnar jag mycket på ljudböcker i mobilen, blandannat Mia Törnbloms böcker, om självkänsla och dessa rekommenderas STARKT!!! dom är så bra.
Jag har hört och läst dom 1 gång men ska ta tag i det igen innan jag börjar jobba. Det kan behövas.
De är jättebra man lär sig mycket och får mycket bra tips och råd, och Aha upplevelser..
Har själv satt upp en lten fin lapp till mig själv på insidan av badrumsskåpet... just för att stärka mig själv.
Affirmationer kallas det.
Härligt ord. :D
 
Det är skönt att läsa och höra om sånt som man känner berör en lite, sånt som faktiskt hände rmig oxå liksom.
 
Men nä nu får jag skärpa mig! Måste elda och jag väntar på att jag ska få gå ut till gymmet och träna. :)
 
Lovely!!!!!
 
( skulle köpa bröd tänkte jag idag till Ellie, det bästa jag kunde hitta liksom vred och vände på varenda jäkla brölimpa i affärn, men alltså blev irriterad för ingen annan i familjen äter bröd och jag vill inte köpa en hel limpa, visst frysa men det hinner ju bli dåligt och jag får slänga det, och så vill jag inte ha det här helljusa böset med bara vitt mjöl, nä ja blir så trött, funderar på att åka hem till mamma imorogn köpa en limpa och testa  sen kan dom ta den dom som äter sånt. Kan ju baka eget men ja ska ha ett bra recept oxå. & så VILL jag tro det eller ej att hon ska fpå smaka på bröd. Alla sorters bröd.
Ja i-landsproblem allan ser ni, men det ä'r sånt vi funderar på på smörkullen om dagarna..,)
 
Puss & kram
Anna♥
 
#1 - - Sus:

Hoppas du får en fin helg! :)