TTycker ju att detta med att barnen ska äta själv  är himla käckt.  
Men jag är sååå allergisk mot röra och kladd mm. 
Under kontrollerade former är det helt okej, men att ge Ellie t ex turkisk yoghurt  eller lös gröt som hon ska äta själv nu .... Nä det gör jag inte. 
Så alla som förespråkar BLW tycker nog att jag inte alls BLWAr  men jag gör det på vårt sätt!
Det kommer gå finfint ändå!
 
 Eller har sovit 2 timmar i vagnen ute, jag fick mig några kilometers promenad, 1 timme av dessa med bok i örat och broddar under skorna. Fantastiskt va bra detgick att gå med dessa.
Det va liksom bara att knata på, inget halt här inte!
Nästa gång hon sover blir det en riktig kortis  så kanske hon sover gott i natt. :)
 
 Igår var vi på loppet i larv jag och Ellie.  Riktigt roligt för jag fick tag på precis det jag var ute efter, ett stort typ silverfat  och som jag plockade ihop några olika slags  ljusstakar i mässing och tenn på, jätte fint blev det. 
Har ju dille på ljus, har bland annat en hel liten korg med olika ljus från yankee candle och samlar på mig en massa men någon gång ska jag kanske använda det oxå ! Så nu har jag bestämt mig för att försöka sluta köpa massa ljus och b.rja tända det somfinns.  Sen har jag oxå Börjat gå Igenom skåp och allt sånt för att slänga lite Skit, blir galen på allt. Nu ska det ut, så lite som möjligt ska va kvar.
 
 Ska panera lite fisk sen som blir middag senare. Undra om jag ska panera i kokos eller sesamfrön... ja vi får se, gott som tusan är det iaf. Så gör jag nog broccoli eller brysselkål till det, gratäng med ost eller bara kokas.
 
Vill gärna till gymmet men jag tvivlar på att jag kommer dit idag. Då går jag ut till mig istället, det funkar det med. :)
Har bestämt mig för att snart unna mig lite nya snygga gym kläder, 
 
  Tror vi ska ta på oss skorna igen och sen ta oss ut på pulkan, gå bort till pappa och se vad han tar sig för, kanske hälsa på lilla farmor lite.
 
Så ha en fortsatt bra dag nu. 
 
Puss & kram 
Anna ♡ 
 
 
Puss & kram 
Anna ♡