Nä så är det kanske inte. Men det känns så. Mitt i natten när man  blir väckt av en liten snutt.
Igår vet jag inte vad som hände men det var första gången tror jag i hennes lilla korta liv som jag vaggade henne i sin säng till sömns. Ville ge henne mat som vanligt, men hon ville inte ha. Ja man blir förvånad nästan varje dag.
Sen måste jag säga att hon har sovit helt annorlunda nu när hon är sjuk. Och det fattar jag. Men det har varit en djupare sömn när hon väl, somnat och längre och faktiskt bättre.
Våra lilla loppa ♡
Våra stora loppa är bedrövlig.... det är väl tonåren som närmar sig med stormsteg. Men jag älskar ju henne ändå. ♡
 
Så jag roar mig lite på dagarna när jag har tid med att läsa lite tidningar,komma ikapp mig lite. Har 2 prenumerationer, Funderar på att säga upp 1 av dom. Men vilken? Må bra eller topphälsa. 
 
 
Jo det blev dessa hörlurar till Slut.  Till löjligt bra pris oxå. Ett jäkla klipp kan jag säga och dom är bra. Tycker jag och snygga. 
Så nu kan jag lyssna på mina böcker och musik bäst jag vill, dom trillar åtminstone inte ur öronen.  
 
Det har allt kommit lite snö,det tycker jag är fint. Riktigt fint.
Har skottat lite här hemma. Skönt att få ta i lite.;)
Men ikväll och imorgon ska jag nog träna, Marcus är hemma och är förkyld, (läs nära tilldöden) så då kan han ha Ellie om han ändå är hemma. Hoppas jag både kan träna en stund  och hjälpa till och måla på gymmet, men imorgon. 
 
Annars fick vi skjuta upp fika med Jessica idag igen, men det är bättre tills alla mår bra, onödigt att va bland folket Ellie när hon inte mår bra. Har en väldig hosta, jätte jobbig och rosslar  en jag vet inte vad.
 
Puss och kram 
Anna ♡