Ja idag är det ju torsdag och dags för ett pass med Ellie igen. Det enda som inte är kul är att det var något man önskade dom skulle få på gymmet men nu är det typ ingen som kommer. Undrar just varför?
Är det något som inte passar eller dum tid eller så så kan man ju säga det för då kan man kanske ändra ju.
Men jag får ju mitt pass ändå så jag är ju inte lessen men det kunde va kul med ett riktigt pass oxå.
 
Det är ju det enda pass där jag kan ha kontroll på både armar och ben samtidigt, liksom inte för svårt för min kassa koordination med min egen kropp. :)
 
Ja ja nåväl. Ska göra plankan strax, missade den igår och då får man ta igen det, sen har jag gett mig själv lite ledigt nu på morognen, tog en 2 km och sen hem , har ju pass sen och så har M lovat jag får träna ikväll. S*å då är det ingen panik likosm.
Har redan hunnit bryta mina mål för veckan och att köra 47 min ct varje dag gör jag inte heller. Men jag deppar inte för det, ska lära mig att inte säga något om något förrän rutinen sitter.
man blir ju förvirrad på allt.
 
Jag äter för mycket kolhydrater.
Jag ska sluta med det.
Jag Tycker att jag är på väg.
Jag ska skaffa mig en pt.
Jag ska ta några kilon själv först. Det är inte många och det går och det kommer gå finfint.
Jag ska få in en fungerande rutin med träning.
Jag ska gå ett transformationsprogram.
Jag vet inte vad det ovanstående är, egentligen :D

Men jag har ett mål, jag har det långt långt bort i sikte, så därför vet jag att förr eller senare når jag dit.
Jag fixar detta.
 
För vet ni.... JAG ÄR STARK.
Både psykist och fysiskt.
Så det så.
 
Sug på den du!!!
 
puss & kram
Anna ♥
 
 
 
 
 
#1 - - Emelie:

Jag är sugen på att gå, men mina barn är sjuka jämt 😁 får försöka nästa gång.

Svar: Ja gör det . Jag förstår det är inte lätt då. Skulle ju va himla kul.
Anna ♡