Ja jag har ju en del mål vad gäller träning mm.
 Har faktiskt kommit på ett jättebra mål. 
Jag ska helt enkelt  skaffa mig en PT personlig tränare.
Det ska jag göra när jag själv gått neråt kilo, det ska inte vara för lätt. Så imorgon ska jag väga mig igen och sen ska jag bestämma mig för antal, och sen ska jag köra tills det är nått och då ska jag anlita en pt. Har redan kollat t lite på priser mm och mallar och haft mig. Och bestämma oxå. 
Så när den Dagen kommer ska jag berätta. 
 Behöver något sånt tror jag för att sporra mig extra.
Har pratat med personalen nere på badet, alltså dom är fantastiska. Helt underbara. 
Är så glad att jag får komma dit så pass ofta som  jag kan, dom är verkligen ett stöd och man kan bolla ideer och frågor och prata med dom o  allt. Jätteroligt. 
 
Så detta ska bli jättekul. Ska bli intressant att se vad man kan göra med sin kropp om man verkligen vill. Och det vill jag, har kommit så pass länge känner jag så jag vill fortsätta. 
Blir en ny utmaning. 
Kör bara!
 
Puss och kram 
Anna ♡