Jajjamän. Allt som oftast blir det det, om jag är vaken. Idag var liten vaken så det känns lika bra att gå upp.
Senaste dagarna har jag varit lite off, vet inte vad det är riktigt men har mina aningar.
 
Men att få komma till gymmet gör att jag släpper allt och bara fokuserar, och det är såå skönt. Det är det bästa stället att vara på.
Tänk om fick ha det som ett jobb vid sidan om. Så sjukt kul. Är lite avis på Stefan och Therese och Maria och dom andra som jobbar på nossebrobadet, det måste va sjukt kul att ha sitt eget liksom och att det är ett gym, och att kunna träna lite mer när man vill, finns säkert massa annat att göra än att träna, men det kan man ju oxå göra. Motivera andra till att kämpa och ta hand om sig, gud va kul.:)
 
Men jag älskar mitt jobb jag har oxå, så ingen tror något annat.
 
Ja idag så blir det kalas för bror hemma hos mamma och pappa, så jag och Ellie åker lite tidigare så kommer Marcus lite senare, vid 15 tiden. Sen blir det väl en kväll  hemma, det gör inget. Skönt det oxå och när nätterna är som de är så vill jag inte äventyra den lilla sömn jag kan få.
 
 
Ellie är snart 8 månader gammal.
Vad händer i hennes lilla liv då? Jo en hel massa faktiskt.
Hon sitter, hon gör sig otäckt redo för att börja krypa, vilket hon inte alls behöver enligt hennes mamma. Mamma tycker hon kan va liten resten av livet, sluta växa helt enkelt. :)
Pratar mer och mer, alltså inte pratar så men att hon har olika läten för sig, mama och papa.
 
Tittar efter katten om man frågar henne var den är, äter inte speciellt mycket mer än tutte.
Smakar men är inte alls jätteintresserad.
Har en stark egen vilja och är lättroad.
 
Som sagt det går framåt.
 
Lilla grodan min. ♥
 
Puss & kram
Anna♥