Ja nu börjar det kännas i magen och lite överallt. Plankan challenge börjar bli tuff!!
Ikväll är det 60 sekunder som gäller...
Ska göra det innan farmen börjar för det ska ja se på om jag kan.
 
Idag tänkte jag ge appen "Lifesum" en chans till. Laddade ner den och har skrivit in allt, jag kör på att bli hälsosammare.
Får väl ge den 1 vecka eller något, brukar missa att skriva efter några dagar, så har det varit förr men som sagt jag ger den en chans.
Har även skrivit och satt upp några mål idag. En del långsiktiga och en del bara för kommande veckan. Lite pepp mm.
 
Det tror jag kommer funka bra. Det måst ju vara mål som man kan bocka av relativt lätt i början så jag inte tappar viljan och orken.
Men ett är iallafall att när jag tappat ca 2.6 kg då ska jag beställa mig ett par träningstajts från "Better bodies" eller MRR, min resa räknas, the journey.
Apsnygga är dom och det ska jag bara ha.
 
Trevlig dag på er. :)
 
Puss & kram
Anna ♥
Nu drar jag till gymmet.