Nu funkar det en stund, kanske om jag har tur. Internet. 
 
Har ont i ryggen. Undra var min remiss till ortopeden tog vägen? Den kanske försvann... väntar lite till sen får ja ringa o kolla. 
Försöker göra mina rygg övningar varenda gång jag tränar, men ändå blir det inte bättre.
Jobbigt som sjutton. Det blir inte bättre ju tyngre Ellie blir heller.
 
Funderar på det  här med pt på nätet oxå. Fördelar och nackdelar.
Fördelar ser jag många, nackdelar finns säkert oxå. Det kanske inte alls blir som jag föreställt mig, kan va mycket svårare än ja tänkt. Men ma  ska kunna göra det och äta lchf och övningarna är så man kan göra dom båda hemma o på gymmet. Men tänk om det blir för mycket liksom. . Om jag inte klarar av det?
Det handlar ju ändå omtyp  12 veckor. . 3 månader.
Transformations programmet .... hm känns ju som någotväldigtstort.
Men spännande och roligt oxå, undra vad man kan göra med kroppen. Undra hur min kropp kan se ut efter det månaderna.?kan jag leva så sen... Antagligen,  för ett av alla mål är att jag ska fortsätta såhär för alltid, rörelse och träning även del av mitt liv ganska stor del ska så alltidförbli oavsett jobb eller annat. Jag får planera efter träningen och prioritera att må bra.
Det är ju inget konstigt egentligen. 
Har inte lust med någotannat heller. 
 
Men för att återgå till nackdelar.. fast jag skulle aldrig betala för att göra detta, ta kort mm och sen INTE klara av det. Det är inte riktigt jag. När JAG bestämmer mig för det då är det allt eller inget. Jag är ganska övertygad om att det kommer gå jättebra.  
 
Ska lägga den lilla loppan nu en stund,  hon är fruktansvärt högljudd.. blir döv.  
 
Puss & kram 
Anna ♡