internet

Publicerat i:
Vårt internet är så jävla kasst så jag blir så arg.  Det hjälper inte givetvis men.... Åhh. 
Krånglar hela tiden.  

Äntligen måndag igen och ny vecka.  Helgen var alldeles för lång o det blev alldeles för lite träning och lite för mycket av det goda.  Inte konstigt att man inte går ner i vikt.  😊 
Men jag deppar inte för  det,  jag underhåller mig själv ändå så pass att jag nästan struntar i det. 
Nu ska jag snart ut på en uppvärming promenad,  dock lite osäkert hur fort för mina broddar har gått sönder,  får köpa nya o det är ju aphalt  ute,  
Jag har  bestämt mig för att denna vecka ska jag ge det ett allvarligt försök att skärpa mig med mat,  har ju en stor matlust emellanåt o ett sug på kvällar som heter duga.  Men jag måste kunna stå emot. 

Bara denna veckan gått,  då blir det lättare,  det vet jag.  Men det är alltid svårt att komma igång. 

Ska  ge järnet på gymmet sen,  ja det gör jag alltid,  kör så jag är slut efteråt.  Liksom det som är min mening 

Nä nu ska jag ut.  

Puss och kram 
Anna <3