Ja så har Denna vecka snart gått och det är redan lördag.  
Nästa vecka är vår lilla Ellie 8 månader gammal.  Vad hände?? Undrar hur många gånger jag kommer skriva just de orden..  Vad hände.  😊 

Vi funderar på att åka till mina föräldrar idag men jag ska få tag på dom först.  Det blir senare för jag ska banne mig träna först. 
Ellie sover nu men när hon vaknar ska hon få något att äta och sen ska vi till gymmet.  
Jag mår så gott när jag får träna,  blir glad och lycklig.  Och så många gånger jag önskat att jag faktiskt hade det som jobb,  va massa gratisträning  man får och va roligt det skulle va,  att åtminstone få pröva på. 
Men man är väl bortglömd vi det här laget skulle jag tro.  😊  det verkar inte bättre iaf. 

Ja ja varför bry sig Om det nu, jag mår gott här hemma och kommer njuta så länge jag bara kan.  Tänker inte börja jobba för att jag blir tvingad,  jag ska vilja.  Och just nu vill jag inte alls. 

Va skönt det är att bara titta på klockan och se att hoppsan va tiden gick och va har jag gjort..  Inte ett skit,  bara suttit o ätit frukost och skrivit här.  Men jag får det.  Hur mycket jag vill.  Det är lyxigt det.  😊 det ska jag fortsätta med.  

Ha en himla bra lördag mu vänner och familj 
Puss och kram 
Anna