Kör man fortfarande med det?
Funkar det då?
De slutade ja med för många år sedan.
Att göra sånt man känner sig tvingad till, sånt man kanske inte alls vill, eller Framförallt inte tror på för då kommer du garanterat inte lyckas. 
 
Äsch gör det du vill istället!
Gör tvärtom vettja. Varför vara som alla andra.?
Vara som alla är mest.
usch så tråkigt. 
Man ska göra de man vill, de man mår bra av, de man tror man kan klara. Det man vill. 
Tänk på dig själv och hur DU vill må. 
Vad är viktigt för dig?
Vad mår du bra av?
Vad funkar i ditt liv?

De är så lätt att säga att saker och ting ska gå.  Ja för en del kanske de tror det medan samma inte funkar för andra. 
Jag får fruktansvärt  dåligt samvete när ja prioriterar att åka o träna och glömmer av att fixa käk.  Blir så stressad o mår skit och tänker att de ska ja aldrig göra om. 
Händer inte Jätteofta men de  har hänt.
Nä hitta din egen balans,  de kan ta ett tag men vill du så kommer du hitta den. 
Ja tror att ja skulle kunna träna mer på morgonen,  innan ja går till jobbet.  Visst blir de tidigt men de bor av och en fantastisk start på dagen. 

Mitt 2016 ska innehålla minst 1 sak eller händelse som jag själv ska känna,  "wow"  inför.  Fixade jag det?  Ja det gjorde jag.  

Heja  heja! 

Puss &  kram 
Anna ❤ 
 Började  veckan med ett spinning pass.  Köpt mig ett träna så mycket jag vill till 1a mars.  Ha! Perfekt. 😜