Idag är vi lediga och ska ordna med lite julklappar.  Fixa de sista på julkorten. Fixa lite fler julklappar. Skulle behöva baka pepparkakor med Amanda. Lite julgodisbak. 
Jag Gjorde ju shellack naglar för drygt 2 veckor sen. Himla bra. Så bra att jag faktiskt köpt mig en uv lampa och idag ska ja in o köpa ett nagellack som ja kan använda. Hinner liksom inte göra naglar nu hur mycket ja än vill. 
Då får jag utnyttjat presentkortet oxå.
 
Julen närmar sig.. men ingen julkänsla har ännu infunnit sig. De kanske kommer. 
Först ska jag ju fylla år oxå, de är inget jag alls vill fira längre, har inte velat på många år men familjen kan få komma de är huvudsaken. Resten Spelar ingen som Helst roll. Så en liten tillställning på lördag blir det. Sen längtar jag efter massa minusgrader och massor med snö. Gran lämnar jag till Marcus, han vill väldigt gärna ha en riktig och de får han och då kom ja på den briljanta idén att överlåta allt de till honom. Ska bara ta fram några småtomtar oxå som jag medvetet glömt. Det var inte populärt kan ja säga. .
 
Ikväll är det discospinning på gymmet,  så himla skönt att komma dit. Märker att jag blir lite starkare för varje gång, vill gärna utmana Mig när jag är där.
Tränar ju för att bli starkare, stark är jag redan, uthålligare, få bättre kondition, få en vältränad kropp (och de tar ju en stund, där har jag mycket kvar, men ja kan heller inte träna sOm jag vill) få större muskler, mer synliga och minska fettet. DET kommer jag Att få,  bara lite tålamod.
imorgon är det luciafirande först med Amanda som vi ska åka och titta på och senare till dagis med Ellie.
Så senare sen ska jag fixa ihop en liten fruktsallad till oss som vi tar med oss imorgon. De ska bjudas på pepparkakor, saft och massa annat sött sliskigt som jag inte vill att Ellie, eller vi heller för den delen, ska äta av.  
 
Jag vill välja tillfällen själv, OM vi nu ska äta något sånt, och än så länge väljer vi till Ellie eftersom hon inte kan det själv.
Jag kan faktiskt hoppa över den där fikan på dagis. Klart vi ska sitta med, men jag tror knappast dom har jättespeciella pepparkakor och jätte exklusiv glögg och bjuder på, och då väljer jag ett annat  mer speciellt tillfälle men visst är det mysigt, men jag väljer hellre att äta MER gott till jul. Allt handlar om val. 
 
 
Pussar och kramar 
Anna♡