Tyckte Att de räckte med en varm dag igår,  så nu får de bli lite mulet idag så jag oxå kan fungera. 😊 lite regn och mys sådär, de Passar mig perfekt. Blandat väder de är så de ska vara. 
Eller hur?
Så blir de nog sol imorgon igen tror jag.
Så vad gör ni när de är lite mulet såhär?
Jag är dålig på att hitta på saker.
Det är dålig fantasi på vad man kan göra, sen är de nog så att jag gärna ÄR hemma oxå. De är rätt skönt. 
Snart börjar skolan och dagis och då är de ju egentligen helger man kan göra något på. Så vi får väl se om de händer något kul på smörkullen.
Har sagt länge och väl att vi ska åka över till Danmark,  så de ska jag kolla upp och bestämma helg. Sen har vi en tanke att åka till Danmark och bada på "the reef" men ja har aldrig varit där så de krävs kanske lite mer planering. Ja vi får se. 
Men idag ska vi hämta hem Amanda och sen ska vi åka på loppis. Och hittar jag något spännande så kommer jag garanterat skriva det här.
 
Läste en intressant artikel på Facebook om resistent stärkelse. 
Bra länk: smartadiabetiker.se
provar gärna nya saker, det tycker jag man ska göra just för att se vad som funkar för en själv. Det kan ju bara som värst bli fel. Då får man hitta på något annat.  
 
Puss & kram 
Anna ♡