Sista helgen inför jobbstarten. Kännu sådär faktiskt. 
De har varit så himla mysigt och skönt och gott att va hemma.  Men samtidigt är de otroligt skönt med en vardag och rutiner igen. 
De känns helt okej att de känns såhär.
 
Helgen har bjudit på en heldag igår hos föräldrarna.  Träffa syskon med barn och bara vara. Så skönt.
Idag ska jag och Amanda på bio, "insidan ut" i Nossebro. Annars är allt som det ska.
 
Imorgon ska jag ringa några samtal annars är de inget på agendan. Får om ja kan planera in en liten träningsstund. 
Sen ska jag oxå fundera hur jag ska göra med gymmet och allt. Lusten Att köpa något form av abonnemang el liknande i Nossebro  lockar inte. Inte med tanke på ombyggnation och ev stängning mm.  Känns inte kul när man inte vet något. Funderar istället på ett löpband till mitt gym hemma. Jag vill försöka att i bÖrjan så fort som möjligt få till 2 ggr att träna, kvällstid.  Målet är ju att utöka de till 3 ggr.
Vi får se hur de går, de ska bli spännande iaf. 
 
Puss & kram 
Anna ♡