Ja har ju ett några presentkort på Att greja med naglarna på storken i Alingsås. Gillade ju de stället mycket, trevliga och nästan alltid nöjd var jag. Gjorde mina naglar där regelbundet under flera år men efter att Ellie kom fanns inte tiden riktigt.  Naglarna åkte av och jag märkte att mina naglar under de konstgjorda verkligen behövde ett "break" ser fortfarande spår efter de gamla. Nu ska jag snart börja jobba och så klart funderar ja på att fixa med naglar igen. Men ja tror inte jag vill åka till Alingsås för det. Vet en tjej I sollebrunn som gör, men de måste vara oxå, måste kännas nöjd. De jag sett på Facebook tycker jag inte är riktigt fint. Tyvärr. 
Måste kolla lite. Men jag ska nog åka och måla naglarna och få lite vanlig manikyr i Alingsås iaf. 
 
Idag är det en liten födelsedag för Ellie. Månadsdagen. 26e.
Idag blir Ellie 14 månader gammal.
Lilla gumman. 😍😘
Puss & kram 
Anna ♡