Jag upplever att Ellie är väldigt mätt länge på dagarna. 
Alltså hon får lågkolhydratkost och det funkar alldeles utmärkt.  
Vi äter inte så många mål om dagen och inte alls mellanmål så ofta. 
 
Det behövs helt enkelt inte. Jag tror mycket på att få äta när man är hungrig,  jag menar att visst kan man ha någotsånär  tid för Lunch t ex men hur skulle de bli idag t ex när Ellie somnade 11.30 och sov över lunchen som vi annars äter mycket tidigare. Klart hon får lunch men om hon inte är hungrig så äter hon inte. Är alltid väl förberedd så det går fort när vi lagar mat. Fördelen med att vara ledig, man hinner förbereda och laga och greja. 
Annat blir det på dagis,  Suck.  Mat 11.45. Punkt. Suck...
 
Imorgon ska vi testa att sova där oxå, och ev lunch. Så jag kan precis som idag gå till gymmet en stund då med. Helt underbart, från typ aldrig till 3 dagar på en vecka.... jippIE! 
Vänder det nu tro... 
 
Det ska bli spänn ande imorgon.
 Idag gick jag ju som sagt 1 timme, inga problem.  När ja kom tillbaka så var Ellie i frökens famn, trött. Men komma till mamma de var inte så nogamed det. Känns skönt Att hon trivs med fröken. 
Sen sov hon gott mer än 1 timme, nästan 2. 
 Lunch intagen och nu leks de för fulla muggar.  Så kan mamma blogga lite. Alla nöjda och glada. 
 
Ikväll kan det bli så att det blir ett inköp till i mitt lilla gym. Som för övrigt växer, bra det man ska ha så lite ursäkter som möjligt. 
Ja vi får se. 
 
Återkommer isåfall.😆
 
Puss & kram 
Anna ♡