Har ni märkt samma som jag? Märkte idag Att hösten är här. 
Virvlade gula löv över hela vägen när vi körde hem från dagis. Lyfte blicken mot skogen och ja visst.... hösten är på väg för att stanna. Och med den kommer vintern, snö och is och kallt... Och jul.
Just nu känner jag för att boka mig på en tatueringsstudio i en dag eller 2 och en resa till lite varmare klimat och massa vackert att titta på. Men antagligen får jag Jag nöja mig med att rita gubbar på papper och drömma och en resa med båt till Danmark. 
Men men de är inte fy skam de heller.  
Sen ska jag nog rota fram lite gamla teoriböcker, kika i dom igen. Friska upp minnet en aning. 
Jag måste måste måste ha saker att se fram emot. Det behöver absolut inte vara stora saker. Det kan röra sig om en resa till Göteborg t ex. BARA lite små saker, som ett bio besök, en middag kanske, nästan vad som helst. 
Vet inte varför de är så, Men jag blir mycket lätt uttråkad om de inte "händer"något. Vet många som går dag ut och dag in, samma, samma samma .... så ledsamt. Tycker jag. 
Och visst är det skönt att alla är olika.
Behöver ha lite mål och lite planer, lite drömmar och visioner.  
 
 
Puss & kram 
Anna ♡