Ellie har ju börjat gå. Det är så himla roligt. En milstolpe kan man ju säga. 
Hon har gått massor idag, det ser så gulligt ut. Stapplar fram men ändå ser de ut som om hon inte gjort annat. Hon är väldigt duktig.  Det är så fantastiskt roligt. 
 
Nu ska vi snart ut på sovpromenaden. När jag börjar jobba sen så blir de inga dagliga promenader mer, usch va tråkigt. De  kommer ja nog sakna men jag ska försöka träna ordentligt några gånger i veckan istället. Bara Marcus kan ta Ellie. Den här veckan har inte varit någon träningsvecka direkt, vi har koncentrerat oss på att bli friska och att fortsätta med inskolningen. 
 
 
Jag läser ju lite trådar på Facebook och man blir uppriktigt förvånad alltså. Varför har vissa dagis kommit så långt före andra när det gäller något så viktigt som mat och socker? Fattar inte det riktigt. 
Jag tror faktiskt att det är långt fler föräldrar som skulle vilja och inte har något emot att deras barn äter bättre mat och minskar framförallt  på socker. Undra hur många som skullemärka skillnad i humör på sina barn efter att suget gått över. 
Läste denna tråden och följer den, men de är inte alltid så kul heller för de spårar alltid ur efter ett tag. Folk kan liksom inte uppföra sig ordentligt bara för att man sitter bakom en skärm eller telefon. 
 
Nä jag tror jag måste förbereda lite lunch till oss nu, får sova efter lunch istället. 
 
Puss & kram 
Anna ♡