Åh jag bara älskar detta. Känner mig verkligen riktigt glad och mår riktigtbra ända in i själen. Att jag fick träna 3!! Ggr denna vecka gjorde de inte sämre direkt.
lycklig inifrån och ända ut i tånaglarna. 😆 självförtroendet är på topp, de är det alltid, så är självkänslan,  och den sviktar ju ibland rejält. Men jag mår så rackarns bra, fysiskt och psykiskt av att träna, och varför i hela friden fattade jag inte det när jag var liten? 
Träningen är oxå väldigt bra för min självkänsla. 
 
Men till något annat....
alltså vad är det för fel på människor egentligen. ?
hur kan man döda en annan människa? Hur ser det ut inuti den personen egentligen?
Varför gör man så?
hur kan man totalt tappa besinning så mycket ?
tusen frågor. Tänker på den stackars flickan i Vårgårda.  De är så otäckt. 
Fruktansvärt. Finns inte ord egentligen. 
Hoppas man får tag i den otäck ingen som gjorde så mot henne och låser in honom med bara vatten och  bröd  i resten av livet. Aldrig få gå ut och se solen mer aldrig få träffa en annan människa mera. Ett riktigt straff.
men ja ska inte skriva hur ja tror de blir för de är otäckt hur bra brottslingar behandlas i sverige.
 
Hiskeliga hopp i bloggen idag... från de ena till det andra.
skolstart snart. Roligt tycker en del jobbigt tycker en del.
tänker på mobbing. 
Jag tycker att vi vuxna har ett ansvar för att att lära våra barn vad som är rätt och fel. Hur man behandlar andra och är mot varann.
det finns så jäkla många skit ungar överallt. 
Alltså jag blir så arg, om något av mina barn skulle mobbas då vet jag inte va jag hade gjort alltså, för bättre än så de vet dom. Man kan mobbas på olika sätt och alla sätt är Lika jävliga. 
De är ett så stort ämne, men de är viktigt. 
 
Viktigt att vi vuxna tar allt på allvar och går in och säger vad som är accepterat och inte. Ma  känner väl vad som är rätt och fel?
 Men att enligt friends undersökningar så har inte mycket ändrats på 20 år vad gäller mobbing så ja undrar ju va som händer!
Mina barn är de bästa jag har och ingen ska vara elak mot någon av dom. 
 
Ha nu en fortsatt trevlig dagar de ska jag ha.
 
Puss & kram 
Anna ♡