Ja då har vi kommit in i Augusti månad. Jag tror att mitten, slutet på Augusti och september och säkert oktober oxå blir soliga och fina månader. Vi får se!
De blir ju lagom till jobbstarten. 😆
snart börjar ny vecka och de är snart dags för inskolning på dagis för Ellie.
Både Spännande och lite konstigt. Det var ju ganska många år sen sist om Jag säger så.
2 veckor inskolning och sen 1 vecka semester till och sen den 1 september börjar allvaret igen.
De blir bra.
 
Helgen har bjudit på loppis idag söndag.  Fyndade böcker och ett jättefint skåp som ska fixas iordning.  Kommer bli så fint när de är klart. Men jag fick ju naturligtvis fler idéer så ja ska se om ja kommer dit på onsdag igen.  Annars funderar ja på att åka till Larv imorgon. Vet vad jag vill ha de är bara att de ska hittas rätt. 
Jag vill så gärna fixa til, det på Ellies rum men de ska bli rätt oxå. Hyllorna ska målas klart, skåpet ska bli klart och så. Möbler ska flyttas ut därifrån. När ska jag hinna... 😅 ja ja de blir nog väl.
Hade tänkt åka ut lite imorgon men vet ännu inte om mamma kommer eller hur det blir så de återstår att se.
De löser sig.
 
Hittade en sån bra tråd på FB förut oxå, en tråd om hur andra gör när de gäller barn och lågkolhydratkost. Jättebra. Men de är så sjukt att de är så laddat. Varför har de blivit det egentligen?
 Varför ska de va så märkligt att vilja ge sina barn ren och bra mat istället för all skit som finns överallt.
Det fattar inte jag. Helt obegripligt.
Konstigt. 
Jag skulle aldrig ifrågasätta någon annan mamma eller pappa varför dom ger sina barn de dom ger dom. De är deras sak. Därför vill jag inte att andra gör det Heller.  Men jag kan tycka och tänka, och det gör jsg. Givetvis Inte då,  där utan de gör jag  med någon annan, typ Marcus. Men de gör ju andra om oss oxå så vad är skillnaden? 
Jag förstår att andra är nyfikna, och kanske vill fråga men jag tycker bara de är irriterande, för dels så skapar man bara massa negativt och jag tror på detta . Jag laborerar inte med något livsfarligt heller för den delen. 
 
Men Ellie mår alldeles utmärkt av de hon äter, och de är inte massa kolhydrater. Finns Massor med fördelar och bra saker med det.
 
Trevlig kväll
puss & kram
Anna ♡