Ja så är det. Jag kan inte förstå att det ska vara så svårt. 
Lika säker och envis som jag kan vara när det gäller något som bara ska funka eller något jag bara ska göra, lika trögt kan de vara åt andra hållet.
Besvärligt är bara ett ord för det...
Syftar givetvis på min träning som är mycket sporadisk. 
Ska ta mig i kragen och börja, börja om, komma igen. 
Gillar det så mycket och mår så gott. 
Sovstunden på morgonen ska användas till detta. Tanken är att de ska bli en rutin och att hitta en bra sådan när Jobb verkligheten börjar. 
Men fram till dess ska jag ta mig den stunden när de är sov dags här hemma. 
Ingen idé Att vänta på bättre tillfälle för de kan ändra sig så fort och oftast blir det inget av det.
Ska försöka komma ut ikväll Och cykla en sväng och på powerwalken  sen ska jag göra utfall, och knäböj tänkte jag.
Jag behöver ett mål, vet bara inte vad som motiverar mig mest. De är ju oxå en morot.  
Åh va jag skulle vilja ha en träningskompis. 😯
 
Imorgon onsdag är det loppisdag igen. 😆 äsch lika bra Att passa på när man kan. Blir 3 st tror jag. Vi får se. 
Har fått ytterligare en idé som jag ska se om de blir något av. 
Hade en idéer etttagsen om ett dockskåp, men efter lite eftertanke kände jag att jag nog inte hade tiden som krävs för att göra iordning det. De får bli ett annat tillfälle istället. Så nu är ju mina små projekt Att måla klart hyllorna och få upp dom i Ellies rum och måla klart skåpet. 
 
Skulle ju köpa färg igår till skåpet. I Nossebro för ATT stödja dom stackars små affärerna.  In på colorama och frågade.  Men alltså jag blir så trött. Dom gör ju sitt jobb och vill givetvis sälja men snälla nån vad trött jag blir. Jo då skulle de först vara grundfärg. Okej. Sen skulle de vara färg och minst 2 lager. Okej.  Och inte att förglömma tvättas skulle det göras oxå. Jaha. Okej. 500-600 utan penslar.
Nä du tanten hem gick jag utan färg. 
Sen pratade jag med Marcus som sa att byggbiten har massa färg oxå.
Sagt och gjort åkte jag dit och vad lätt allt gick. 1 liter färg med hem och pensel. 
200 typ.
kände bara att visst klart de ska bli bra oxå,  men de är ett skåp som ska stå i ett rum, inte hos kungen. Barn rum,  om nåt blir knas så är de väl bara  att köpa mer färg. Det kan ju bara bli fel. 
Nä jag gillar inte försäljare som är som dom på colorama, lite påflugna och jobbiga. 
 
Puss & kram 
Anna ♡