Å vad jag saknar gymmet. Snart börjar passet vi brukar gå påsen somna var typ ggr sen vi var på. Kommer saker emellan ofta. 
 
Men jag tränar ändå, hemma. Det är ju inte samma som på gymmet, lite omständigheter med Vikt byten och annat. Men detta bra det med. 
När jag skriver upp vad jag gör för övningar mm så känna det lite mer pushande, och speciellt när jag skriver så andra kan se vad jag gör. Det är solen liten morot Att pressa mig själv lite mer, lite hårdare.
Konstigt kan man tycka, men jag tror JAG tycker det är bra, eftersom motivationen  mi st sagt är mycket skiftande när jag i te kan vara på gymmet,så är detta ett bra sätt. 
Och alla sätt är ju bra utom de dåliga....sägs det.
 
Så idag sån passet ut som sådant.
Har alltid på mig extra vikter på anklar. 1 kg genom hela passet och använder ett grått gummiband.  På gymmet är det det som är tyngst att använda. 
 
*utfall med hantlar växelvis ben 3*20 
*omvända crunches på golv 3*10
*nå tårna  på rygg , mage,3*10
*knäböj  med tung vikt mellan benen ( jag får i te göra knäböj med stång på nacken för ryggen klarar inte det vilket saknar mycket ) 3*20 knip med rumpan. 
*french press på god medviktskiva 3*10
*bröstpress liggande på golv.2*10
*tricepspress med viktskiva 3*10
*dropset  axlar.  Drag till hakan 3 set. 
*hammercurl hantel 2*5
*biceps curl med stång olika vikter.3*5
*donkey kicks 3*20,15, 10 med gummit  band spännt. 
*kissande hund 3*10 
*avslutade med biceps curl i gumman 3*10.
 
Har inte blivit några lång långa pw på sistone Men de är för att Ellie inte alltid sover lika länge på dagarna och jag prioriterar att få träna styrka mycket. Vill känna mig stark. Skulle behöva få in minst 10 till 20 min ct oxå för förbränningen skull men hinna med....
 
Funderar oxå Ibland på hur det ska bli när ja ska börja jobba. Men eftersom en bra Mamma är en nöjd och glad mamma så tänker jag prioritera min träning. Hämta på dagis, umgås med familj och på kvällar rymmer jag nog till gymmet. Om det kommer passa. Några dagar i veckan iallafall.
 
Jag är nöjd och stolt över mig själv ska ni veta, vad jag kan och hur jag håller på med min träning som jag älskar. Men att jag ständigt behöver påminnas detta Och ofta ofta behöver ha pepp och att jag behöver tänka på att det jag gör faktiskt är jättebra. 
Så är det med mycket när det gäller mig,  behöver dock påminna själv om att jag är bra, för jävla bra rent ut sagt.duktig på det jag gör,duger precis jag är och att jag ska träna för att jag vill inte behöver och måste och ska..
 
Jag undrar om jag minsann inte har en ny dröm....att få hjälpa till på ett gym. Eller att få ha det som lite "yrke" att coacha andra, träna tillsammans med andra, hjälpa Undra och därmed även själv. 
Tänk att få träna, arbeta och pusha sin kropp varje dag, vad roligt och lärorikt och kul det skulle vara. 
Ja, får fundera ut mer exakt vad jag ville detta och sedan lägger det på min drömlista.  
 
Idag har mitt lilla  hjärta sovit länge. Men hon mår ju inte bra så det ska hon få göra. 
 
Puss och kram
Anna ♡ 
 
Lånade bilder.