Vaknade med ny positiv och härlig energi.  Kaffe och avokado till frukost.  Smaskens. 
Har köpt en ny olja som ska testas, den andra brain octane tyckte inte vi var något att ha. 
Så nu ska vi testa MCT olja. Och så blev jag besviken för kokosoljan i vår butik har varit så himla billig,  89 kr. Men nu Kostade den typ 94 och då kan ja lika gärna köpa den på nätet om ja nu gillar den nya oljan. 
Kanske inte varje gång,  måste kanske stödja vår lokala butik lite men inte varje gång som sagt. 
 
Min helgar varit bra, varit föräldrar, träffats och umgåtts och Igår var vi i Göteborg.  Men Ja får nog boka en ny resa snart igen.måste ju köpa barnstolen snart, liten börjar bli stor för  babyskyddet.  
Vi är ganska säkra på att det blir en sån här.
Be safe  izi plus. 
Sen är det trevligt att åka ut ibland oxå, fa umgås med gubben lite. Speciellt nu när han förklarar att det kommer bli MYCKET  att göra i 3,4 veckor framöver.. nähä. . Kul.
Ovanligt.... Hejdågymmetföralltidochjävligtlångtidframöveromjagvilltränaensamutanbarn.
Usch det är det negativa med eget företag. 
Att det tar så mycket tid från annat som faktiskt är viktigt oxå. Hem, familj t ex. 
Fast det klart om vi tjafsar och inte alltid är sams så klart man inte tycker det är kul att va hemma, men det blir ju en dum spiral det där f.för han är aldrig hemma och när han kommer hem blir jag sur för...ja allt möjligt. 
Blir så mycket Här hemma som inte blir gjort, saker som jag faktiskt inte kan göra själv. Annars gör jag det för då vet jag ju Att det blir  gjort Och som jag vill.
 
Ska se om ja kan få igång den nya maskinen i huset idag, torktumlaren. 
Sen ska jag fan träna, har längtat och känner att kroppen känns bra nu efter 2 veckors lite vissenhet.  
Mina vikter, Stång mm har väldigt mystiskt smugit sig in hit igen.... fattar inte hur och inte när . Dom  är finurliga dom där... det är väl lika bra dom får va inne nu då. 
Ska testa  några nya övningar som jag såg idsg, med min kettlebell.  Måste köpa en ny eller flera, 12, 16 och kanske 20 kg vill jag ha. 
 
Puss och kram 
Anna ♡