Ja känns som måndag idag men det är fredag. Har hunnit med att träna en sväng innan Ellie tyckte vi skulle gå ut och sova. Passet idag blev som följer: * Enarmsrodd med hantel 3*15, 12, 10 * Dropset med bicepscurl, stång 3*10 * Axelpress med skivstång 3*10 * Kettlebell, fast med hantel istället, för mer vikt, från golv till tak 3*10 * Axelpress åt sidorna 3*10 * axelpress framåt 3*10 * Knäböj med 10 kg viktskiva 3*10 * Knäböj, sumo med 10 kg viktskiva 3*10 * Hammercurl 3*10, 8, 8 * Step ups på hög pall med 10 kg viktskiva 3*10, 8, 8 * Donkey kicks med gummiband 3*15, 12, 10 * Fällkniven 3*10 Snabb kort promenad. Hoppas på ett pass till senare. Skönt att ha ett gjort iallafall även om jag nog kunnat ge lite mer, men det är inte alltid man får som man vill med en 9 månaders liten goding som publik. Vädret är iallafall vackert idag, det regnade lite när ja gick ut men nu skiner solen igen. Är det bara jag som funderar på livets alla saker ibland så jag tror jag blivit knäpp???? Alltså när ni behöver prata, verkligen prata med någon vem pratar ni med då??? Ibland tror jag på allvar att jag blivit knäpp. :) Vi ses Puss & kram Anna<3