Ja nästan iallafall, det är gymmet.
Längtar dit ofta ofta.
 
Har helt missat att väga och mäta mig denna vecka, men det är faktiskt inte såå himla spännande, så det gör inte så mycket. Hoppas bli av med lite fett här och där men bygger ja muskler så går ja inte ner i vikt.
Inbillar mig att jag gör det, lite iallafall.
Men Så idag fick jag chansen att gå till gymmet och det gjorde jag och körde så det rök bland hantlar och skivstänger och maskiner.
Det är det som möjligtvis skjulle va dumt med att få gå dit sällan, att när ja väl kommer dit så vill ja göra ALLT jag bara kan och kör gärna just så det ryker, och kör gärna slut på hela kroppen. Och som sagt jag har gjort ett pass på gymmet och va passar bättre än att bara fortsätta när jag kommit hem?
Jo då, åt min sena frukost, gav Ellie mat och nu strax tänker jag köra lite till.
Kör bara kör!!
 
Har nog hittat bästa frisören oxå, Amanda.
Hon fick klippa mig igår men bara 1 cm för att se om hon "kunde". & det blev jättebra, hon vet att hon måste va noga men att klippa toppar kan inte va så svårt och hon är väldigt duktig Amanda.
Sen gjorde hon en fiskbensfläta  som såg väldigt fånig och liten och tunn ut. men jättefin.
Håret växer på längden märker jag så därför funderar ja på att klippa av ca 5 cm till, eller så väntar jag en månad och låter henne fixa det då. Men det är ganska tunnt, och inte alls som de brukade vara.
 
Men det blir kanske bättre.
 
Ellie är för go den lilla damen. Somnade ganska sent igår vid typ 22,00. Sen vaknade hon mitt i natten, ca 02,30 och var liksom ganska vaken, jag brukar alltid se till att va tyst, släcka och liksom få henne att förstå att hon ska somna om och att de är natt. Medans Marcus gärna pratar med henne vilket jag inte alls gillar.
Men vet inte va hon pysslade med riktigt, hon låg ena stunden på min arm och jag klappade henne på huvvet och sen halvsatt hon upp och vilade huvvet mot mig. Sen pratade hon en massa och näsan rann.. kanske därför hon vaknade.?
Ibland och väldigt ofta så sover hon fast vi kan tro hon är vaken, men det är liksom i sömnen hon vrider och vänder sig för man ser verkligen att hon sover.
Till slut när hon krälat på Marcus sida en lång stund och låg med ena benet uppslängt på hans sida så flyttade jag henne till min sida och sen gick jag in och la henne i sin säng och då somnade hon. Då var klockan nästan 04,00 och sen sov hon till kl 08,00 då kom storasyster och tog upp henne och mamman gick upp.
 
Lilla goa ungen, men återigen kände jag bara att det gjorde inget att hon va vaken, det va jättemysigt då, faktiskt. Var inte alls irriterad som jag brukar vara.
Det spelar ingen roll att hon är vaken på kvällar och att hon fortfarande vill amma, att hon inte sover "när hon ska", för när jag tänker efter så blir hon snart 10 månader gammal, närmare året än åt andra hållet, alla dom månaderna som gått har ju gått och kommer aldrig åter.
den här tiden kommer aldrig igen och jag ska ta vara på varje sekund, ändå vet jag att jag känner att jag inte tagit till vara på det tillräckligt iaf.

Hon är bara liten nu. Rätt var det är så är hon oxå 11 år  och kommer inte hem efter skolan utan ska va med kompisarna innan aktivitet.

Lite fusk att hon är sista bebisen i detta huset, det känner jag ibland att jag är lite avis på andra som kanske får fler barn.
 
Puss & kram
Anna♥
 
Hittade en fräsig bild som inte alls har med något i texten att göra. Har svårt att fokusera idag känner jag.
Känner mig stressad nu igen, förbannade inre stress försvinn!!!