God morgon. Jag har varit uppe sen 06,00 då jag var tvungen att köra min lilla bil till Toveks i Vara för lite reparation. Fan att man inte ska kunna ha en nyare bil på dessa jädra vägar!
& så servicen för ett par veckor sedan, jo men tack det blir jättebra, det blir 9.000 kronor.
 
Idag ska vi till bvc för besiktning av liten. tippar på ca 6.500 g och 1 cm i längd.
 
Annars rullar det på, är alltsom oftast lite nerstämd för att jag inte kommer till gymmet eller kan underhålla mina muskler som fallti i dvala... det känns skitjobbigt. Å jag vet inte vad jag ska göra åt det.
Försöker ta alla tillfällen att träna lite, långa promenader går jag ju nästan varje dag, lchf kör jag med riktigt ordenltligt från denna veckan. & visst jag har tappat 1.4 kg sedan senaste vägningen. Helt okej.
Men jag vill ju egentligen köra pass där jag blir riktigt uttröttad och känner att jag gjort något. Inte hatta lite här och hatta lite där.
 
Får inte direkt någon avlastning heller så jag kan liksom aldrig göra något själv heller, lite trist, Syftar givietvis på pappan till Ellie. Såå himla mycket med företaget hela tiden eller så vill han väl inte vara hemma för han tycker kanske jag gnäller eller något. Men det är tröttsamt att jag så sällan ska få en enda timme SJÄLV, jag behöver det. Någon gång i veckan. Kan tyckas gnälligt men vi är ju 2 om detta och jag kan faktiskt oxå få 1 timme 1 gång i veckan ensam. & jag vet precis va djag skulle göra med den. GYMMET!!!!!
Men men håll käft och bara gör!!! så känns det som.
 
Men det blir väl bättre. Önskar ibland att M hade ett helkt vanligt 7-4 jobb.. men det klart då skulle han säkert hitta på massa saker efter jobbet ändå så det kvittar vad.
 
Nog om det. Idag ska jag åka till Vara och då passa på att handla, nästan allt är klart inför dopet den 20:e så det känns skönt. Men ska handla lite ändå och sen vänta på min pingla till bil. Sen ska vi hem och jag ska ut på promenad, blir en 8a idag (8 km) sen ska jag försöka stanna på halva och göra mina övningar som jag har med mig. Inte många men säkert effektiva.
Väldigt ovant att försöka fundera ut hur man ska göra allt o i vilken ordning o vad blir bäst och hit o dit, från att ha kunnat göra precis vad jag ville.
Men jag väljer INTE bort detta, inte för något och inte för något gym heller, om jag aldrig kommer till gymmet mer  så gråter jag givetvis men jag skulle inte välja bort det liv jag nu lever med min familj för att jag saknar gymmet grymt mycket. Det kommer en tid då jag kan komma tillbaka dit igen det vet jag. TÅLAMOD är bara inte min starka sida.
 
Ett leende från min lilla älskling gör hela dagen och jag älskar henne så mycket att jag kan göra allt för henne. Gör allt för mina 2 fina barn. Dom betyder allt för mig. Det bästa jag har. ♥
 
Ellie växer som sagt för varje dag och hon prata rmed oss mer och mer, dregglar hejdlöst, skrattar och ler omvartannat och bara är en väldigt underbar liten bebis. Sover väldigt bra, 6 timmar först för att sedan vilja ha mat och somnar igen i ca 3-5 timmar. Finns inget att klaga på. Vissa nättar sämre än andra vissa bättre men så är det väl.
Hon är frisk och mår bra det är huvudsaken.
 
Så nu har jag ätit och grejat och sedan ska jag sätta upp gardinerna jag fick av mamma, hon tycker nog jag är förskräckligt dålig på det med gardiner men det gör mig inget, får ju färdiga som bara är att slänga upp. Lampskärmar och kuddar. TACK!! Sånt är ointressant för mig tyvärr.
 
Puss & kram
Anna♥