Jo förresten så skulle jag blogga via mobilen och ser att bloggen är uppdaterad! Det har jag vänta tpå väldigt länge. Jippie. Men givetvis så försvann det jag skrivit så det blir här istället.
Jo jag har äntligen kommit på vad mitt mål blir när jag gått ner dessa 7-9 kilo som jag vill, det blir en eller ett par mer tatueringar. Har ju lite som behövs göras :)
Ska bli spännande, men det återkommer jag till, det är ju inte än så att säga.
Sen blir det nog lite nya kläder men det kan ja inte ha som mål för det är sååå trist med kläder. Ja köper endast då jag verkligen behöver och måste, och tyvärr har dom oxå bara om jag nu måste, men de tär lika bra för annars skulle det nog orsaka en och en annan död..
Ha ha ha jo då min arma mammakropp se rut lite si o så och är allt lite sladdrig här o där.
Men vet ni vad????
 
Det får den se ut som och vara! Den har ju gett mig mina 2 fina barn och den fungerar alldeles för jäkla bra så den får lov att vara lite som den vill ett tag till.
Den är faktiskt fantastisk!
 
Så det så. :)
Lånad bild.
Ja så känner man sig ibland, som mamma mu lite som en ko. :)
 
Men nu ska jag väcka lilla hjärta modell liten, som sover och sov 6 timmar i sträck inatt sen vakna vid 05,30 för mat och sedan sovit sen dess och nu är klockan 09,30 strax.
Har inget att klaga på känner jag.
 
Puss & kram
Anna♥