Ja då är det redan mitt i veckan onsdag! Vad tiden går fort.
JAg har hunnit med att faktiskt sova ut idag, äta frukost, jo jag hinner varje dag givetvis men det känns skönt på något aätt idag.
Lillan har sovit bra, bredvid mig, det måste jag vänja henne av med nu, oavsett hur mysigt det än är. På morognen är det okej tycker jag men inte på natten, men ibland är ja så trött att jag somnar jag oxå och då blir det ju svårt.
 
Annars har jag väl på schemat idag en promenad, på närmare 1 mil, tur och retur. Vi ska gå till pappa o se hur det går för dom. Han och Johan. Johan som slutar snart och då blir Marcus själv, vilket givetvis gör mig glad för det innebär att han spar mer pengar särskilt på bintern men kan oxå innebära att han får jobba mer.....
 
Roompa går för fullt så dammsuga ska jag bara göra på toaletten sen samtidigtsom jag ska skrubba rent och fint där. Ska köra lite ångmaskin på duschväggar mm.
 
LCHF går bra, märker att jag inte alls vissa dagar är sugen på gott, godis har jag inte ätit på 3-4 veckor. Det är nötter LCHF bollar, Ketobollar även kallade, och lite popcorn på helgen som jag ätit som är det söta om man säger så.
Sen äter jag frukost och mat på dagarna, inte överdrivet mycket men jag ÄR hungrigare och det tror jag beror på aminngen. Äter oxå för att det inte ska påverka så det blir galet med den för det är fantastiskt att det funkar.
& det gör det!
Liten går upp i vikt alldeles utmärkt bra!
 
Men i ett inlägg på FB så kollade jag läget om det är en okej fruksot, och det verkar det vara men det ska va mer fett säger dom.
& det har dom säkert rätt i, men jag är fortfarnade rädd för det.
Fett är lika för övervikt för mig. & jag vill ju ner dessa stackars kilon igen, och när jag blivit av med de värsta suget så kanske jag inte går så strikt på LCHF men jag har heller inget behov av smörgåsar och potatis mm. Sen är ju det här dom kallar fettkaffe, kaffe med kokosfett i, vissa har OXÅ i ägg och smör för att mätta ännu mer och då är ju det det enda du behöver till frukost. jo tillbaka ..... jo det kokoskaffet är gudomligt gott. Undra om man kan dricka en sån om dagen även om man inte kör LCHF?? men inte så mycket fett i varje gång.
Försöker ju träna lite oxå min förhoppning är att det ska bli minst 20 min morogn och kväll, elle rsmammanhängande minst 3 dagar i veckan. men har ju så ont i ryggenb igen, fatta rinte vad jag gör fel??
Är det detta stackars marklyftet som jag gör galet eller vad...???
Morr...
Nu ska jag snart ta på lillan kläder så ska vi bege oss ut.
 
puss & kram
Anna♥
 
Denna lilla varelse. Så perfekt. Så fin. Min. Vår.  Kärlek.♥