Ja här går dammsugaren för fullt. Är det inte Roompa så är det den gamle vanlige!
Bra med ljud, då sover man bättre.. Var ute imorse på promenix och gick hem för att ställa lillan ute o sova vidare, men icke! Så kul var inte det. Så jag fick tränat ca 20 minuter iallafall, skönt för det har verkligen tagit emot de senaste dagarna, vet inte varför. :(
Inte ens promenaderna har kännts bra, men kanske är det för att jag vet att jag har fuskat. Har mofsat i mig en hel halv liter gräddglass. Som att det skulle va bra för LCHF och sockersug!!!!
Den här veckan ska jag skärpa till mig!
Tänk om allt eller det mesta fettet kunde bara hux flux omvandlas till muskler..... Poff!!!! åh va glad jag skulle bli. Kämpigt att jobba sig till dom när man inte får och kan träna som man vill, det går ju såååå saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakta då. :)
 
Men nu ska jag rensa frysen och slänga det som finns kvar, har jag det itne hemma så är det lättare. Den mörka chokladen jag har kvar ska jag frysa längst in för då är den inte lika lä'ttåtkomlig och de blir inte lika intressant.
 
Sen ska jag se om jag kan komma någon stanns i min bok, det går trögt framåt.
 
Ska se om jag och amanda kan annonsera ut resten av sakerna till kaninen oxå, det tar bara upp plats och jag ska ha hammocken där. Så vi ska nog få denna dag att gå oxå.
 
Pratade faktiskt oxå med jobbet förut, Ingela ringde. Får lite dåligt samvete när jag inser att jag inte varit där på ett bra tag.
Men å andra sidan kan jag inte göra så mycket mer än att hälsa på heller, det är kul.
Kommer antagligen att spendera mina resterande väldigt många år där så jag känner att om jag inte saknar det jätte mycket nu så är det helt okej faktiskt!
Har ju en del planer på gång oxå så det känns bra.
 
Ja det blev återigen lösen på bloggen då, kanske tar jag bort det igen, jag vet inte.
Det märker vi. :)
 
Nä nu är det lilla livet vaket så det är väl bäst att gå.
 
Puss & kram
Anna♥