Godmorgon ja idag blir det blogg på surfplattan.  Ska strax åka till jobbet och hälsa på lite. Sen ska vi passa på att tvätta bilen och eventuellt handla lite oxå.  
Ja då är det fredag igen. 
 
Idag ska jag och Ellie till föräldraträffen i församlingen i nossebro senare,  ska bli roligt. Undra vilka som kommer idag.  Tycker det är lite tråkigt att vi inte har så många att umgås med iallafall någon gång, jag och Ellie. Vi träffar ju Bozze och Molly en gång i veckan på promenader och mysigt prat men sen är det ingen mer. Det var en av anledningarna till att jag ville gå på dessa träffar.
 
Va bjuder denna helgen på tro? Ska bli spännande att se.  
Längtar redan hem så jag kan gå på promenad. 😊
Imorgon åker vi en sväng till mamma och pappa men annars vet jag inte riktigt.
 
Puss &kram 
Anna💙