Mobilbloggar

Publicerat i:
Ja idag bloggar jag med mobilen.  Kunde inte sova,  otålig i kroppen.  Kanske är det för att jag vet att jag ska få gå till gymmet idag! 
Kl 10.00!  :) 
Åh vad jag sett fram emot det.  Ska verkligen bli jättekul,  hoppas Stefan är där också så jag kan gratulera honom för det är ju han som har badet efter årsskiftet.  Åh va jag hoppas han gör något bra med gymmet.  Och badet med för den  delen.  Ja det ska iallafall bli riktigt roligt.  När mitt kort är slut sen kanske jag ändå förnyar då. Med månadskort.  Jag vi får helt enkelt se. 

Annars blir det nog inte mycket idag,  promenad när jag kommer hem. Skulle jag tro.  Kanske åker jag till jobbet o hälsar på,  jag har inte bestämt mig. 

Riktigt roligt är det oxå  att ha de här storytel.  Lyssnar på boken ett sötare blod och den är ju bra alltså.  Socker är Djävulens påfund!
Alla kan och borde allvarligt klara sig utan det.  
I vår familj minimerar vi det riktigt rejält.  Själv ska jag göra min falska mannagrynsgröt sen vilket jag säkert har en skvätt. Grädde till och mjölk.  
Efter den så blir det gone girl och sen finns det massor med Böcker.  Det ska bli kul att fortsätt lyssna. 
Men nu så läser jag lite i den nya fina som kom igår.  
Barnmatsboken. 
Försöker lägga upp bild men de blir upp o ner på och på sidan.  Konstigt.  :) 

Puss & kram
Anna💟