som har en sån fantastisk dotter som Amanda. Hon tog hand om Ellie förut 1 timme så jag, en lycklig mamma fick en underbar joggingtur på tu man hand.
Det är lyx det!
Känns helt tryggt faktiskt att l'ämna Ellie till Amanda, hon tar så bra hand om henne det vet jag. Litar till 100 % på henne, hon kunde ju rimnga oxå givetvis så hade jag ju sprungit hem, jag är aldrig långt borta heller de gånger jag lyckas komma ut ensam. Blev "bara" ca 4 km idag, hälften och väl det joggade jag. Så det känns gott i kroppen nu efter en dusch. Det kunde jag oxå lyxa till det med mitt på blanka dan, utan att stressa.
 
Det är lyx nuförtiden att kunna få en stund själv och att duscha ensam utan just stress.
 
Annars har vi varit med farmor på marknad idag, köpte en tjock tröja till Amanda och en fodrad söt ugglemössa till Ellie. Sen fikade vi med Emelie och Maja, faste och farmor innan hemfärd.
 
Så nu är mamman lycklig fått min dos av motion denna delen av dagen, så får vi se om vi tar en tur till senare.... misstänker starkt det :D
 
Det är så himla kul nu oxå, för jag sa till M igår att jag fått Ellie att skratta så där gott, ni vet när man hör det där skrattet, 1 gång, lyckades få det på film faktiskt. Sa det igår att jag längtar tills hon gör det.... och bara 1 minut senare så får vi henne att skratta i säkert 5 minuter precis så!
De tär så underbart att höra.
Ska försöka få det på film ikväll, det och badet, och när hon äter.
Vill ha det på kort och på film.
 
Men snart blir det lite mat och sedan ska vi bokstavligt talat hugga in på pumpan jag köpte igår.
 
puss & kram
Anna♥