Ja då är det lov denna vecka och vad ska vi hitta på då tro? 
Jodå vi ska nog få veckan att gå, som vanligt. 😊
Igår kväll satt jag och Amanda och spelade sims 4, Amanda älskar att fixa med gubbarna, klä på och klä av och göra allt man kan, byta frisyr och sminka och Så.  Man kan till och med fixa brösten och allt sånt där, lite hemskt faktiskt, för vad ger det för bild? 
Men jag tror Amanda vet att hon är fin och speciell och alldeles unik precis som hon är. 
Det tycker hon är kul iallafall medan jag tycker mest det är kul att bygga hus, det är verkligen superkul. 😊
 
Men det är som med allt annat sånt där,  det är kul en stund såhär i början men sen tröttnar jag. Så får jag samtidigt dåligt samvete för att jag sitter där ibland och leker med ett jävla spel. Ja inte för att jag inte gör allt som ska göras annars, men ändå. Det känns faktiskt lite fånigt. 😂
Men nu har jag intagit en utsökt frukost, Ellie sover och Amanda oxå. Önskar faktiskt jag gjorde det oxå för jag är trött, man blir det när någon vaknar mycket på nätterna och inte vill vara själv i sin säng eller äta eller både och..
 
Hoppas denna perioden går över snart och hon börjar sova lite mer sammanhängande igen.
Idag tror jag vi ska åka till Falköping, syster och Anton, hälsa på lite och då måste vi ju åka till mammas jobb, Falbygdens ost, och kolla på tomtarna förstås!
 
Ha nu en riktigt bra dag och blås inte bort!😃
Puss & kram
Anna🙉💖