JA idag ringde jag och fick en tid hos doktorn för min rygg.
Den som bråkar med mig hela tiden, ja faktiskt mest jämt! Har konstant ont i ländryggen och även i nacke och axlar. Jobbigt med denna molvärk hela tiden.
Jag vill att någon ska säga till mig att detta ska du göra och detta får du inte göra då blir det bra!
Men är det så enkelt????
 
Nä.
 
Så nu har jag varit hos doktorn, ska tala med sjukgymnast på måndag och så ska jag ev kolla med Stefan på gymmet vad jag ska kunna göra och så.
Har iof inte varit där på ca 2 veckor eller något. Jobbigt som tusan.
 
Men detta går inte, kan inte lägga ner Ellie "notmalt" böja på ryggen framåt liksom utan jag får använda knäna, vilket ger bra träning för benen men jag har väl en rygg för att kunna använda den?!
Sluta promenera och jogga tänker jag inte!
Aldrig i livet, det är ju det jag ser fram emot på dagarna typ... nä det lät hemkst men lite sant är det.
Rörelse är bra.
 
Helg, på intåg.
Skönt, blir ingen resa till Göteborg imorogn, vi skjuter upp den lite, åker till mamma o pappa istället på Em.
Ska kram om min syster det har jag längtat efter. ♥
 
Nu kallar detta lilla barnet efter sin mamma.... bla bla bla låter det nästan från tv rummet.
( har idag handlat 1 potatis, 1 morot & 2 avokado, det är ju smnakportions dags..... ha ha ha igår fick Ellie för första gången lite lite gröt. Vill hon ska få i sig lite gluten, men sen när hon blir lite större så ska jag styra det ännu mer, det får ju inte fattas några mineraler och vitaminer i denna lilla kropp. )
 
Puss & kram
Anna♥