Ja idag har vi varit i Falköping, vi åkte till Falbygdens ost och köpte en ost med Lindha som oxå var ledig idag. Sen åkte vi till Rasta och drack kaffe och bara pratade och Ellie fick mat.
 
Sen åkte vi hem och handlade i Nossebro och nu har jag ätit och sen ska vi väl ut och gå om en stund.
Bestämde mig ifgår för att jag ska testa Storytel i 14 dagar. Det är ett abonnemang man kan ha så får man ladda ner böcker till sin telefon och lyssna på dessa. Gillar böcker men hinner inte riktigt läsa nu för tiden, och vissa böcker kanske man köper ändå även om man nu väljer att lyssna på dom. 
Så jag ska väl prenumerera på detta oxå, Marcus gör det redan. 
169 :- månaden kostar det.
 
Har börjat lyssna på Ett sötare blod och har laddat ner gone girl. Sen blir det nog mer. 
Verkar helt okej faktiskt.
Väntar på att Amanda ska komma hem oxå, hon ska städa på sitt rum hon är mycket dålig på det och tycvker jag tjatar. 
Lite ordning får det väl ändå vara!?
 
Nä liten gallskriker så det är väl bäst att gå. 
Puss & kram
Anna♥
 
Lånad bild.