Ja idag har vi en lugn söndag,  skulle åkt till mamma men det känns lite stressigt när Amanda kommer hem runt 14. Så vi är hemma, vi var ju hos mamma o h pappaigår  ändå.  Det är ja faktiskt en bit att åka oxå.
Så vi har varit ute på enpromenad och Ellie fortsatte sova när bli kom hem. Tänker att på dagen såhär så kan hon få sova hur länge hon vill, men tror jag ska begränsa sovit den på eftermiddagen en aning. 
 
Passat på att elda i pannan, städa undan lite för vi ska ställa in en garderob som jag ska renovera där, så slipper den stå ute. Tog hem jättesöta  tapet bitar från mamma igår som jag ska ha i garderoben,  men jag måste köpa lim, penslar och lite färg tror jag.  Det ska bli roligt när jackan börja med det.
Jo sen har vi varit på promenad, jag har vikt en omgång tvätt och hängt upp en omgång ny. Hu nit kolla lite på nätet, ska fundera ut tillsammans med Amanda sen vad vi ska göra för julbak i år. För nu kommer jag gå all in för det här med jul. Skäms en aning för att jag det senaste åren inte ens tagit upp tomtarna..... stackars Amanda att växa upp så. :)
 Nä det är bara mitt egna samvete som är Skit över det, hon har min sann tog tar och traditioner omkring sig så det räcker. Men jag vill så gärna att VI igår familj ska ha fixat a jul traditioner från och med nu. Jul är DET VIKTIGASTE TRADITIONEN på hela året enlig mig.  Vi ska inte ändra på någotdera än att det kommer mycket mer julmat, bak, godis görande, kapp på jul är lchf off!  Jo JAG ska hålla liiiite på det, men inte så jag blir ledsen över att inte få äta det eller det.. sen kan man alltid tänka efter en gå g extra om man verkligen vill ha det där.
Och Amanda ska inte Heller behöva känna att hon i te FÅR äta något. Jul är en gång om året och får väl ta igen det efter sen. Så jag ser fram emot julen i år. 
Har i gen julkänlas än, trots mitt ryck att snabbt upp stakar i fönstren. Men den kommer tror jag. Vi ska ta en dag oxå att åka o h köpa julklappar,  jag föreslog till Amanda att vi ska till Allum.  Har tänkt lägga nere där med hetsköpa  massa paket bara för att. Nä en tanke bakom  varje noga utvald paket ska det va. 
 
Ja denna dagen blir en bra söndag .
 
Puss & kram
Anna♡