Vem är det egentligen som läser denna bloggen? Skulle va kul att veta. Vet ju själv av erfarenhet att man inte , tyvärr, vill visa det. Man Liksom "smygläser" lite. Har varit med om mycket konstiga och märkliga situationer pga bloggar. 
På gott och ont alltså, detta med blogg.
Men nuvarande jag iallafall varit ute och promenad att slash joggat! Innan jag bestämde mig att gå ut istället så skulle jag och tränade i ca 10 min, men jag gjorde det ordentligt igår vilket ger mig spagettimuskler idsg och därför orkade jag faktiskt inte. Men Jag är redig jag ändå.  Nä då men det är så skönt, och jag mår otroligt bra av att röra på mig.
Ibland tar det redigt emot men det går ofta fort över, eller rättare sagt ofta är det det dåliga samvetet som talar om för mig att skärpa mig. Men så länge jag inte mår dåligt av det så kan det gärna få tala med mig, samvetet. Heller har jag ett än inget alls!
Duschat hann jag med oxå och jag är barnsligt förtjust i en speciellt Duschcreme,  lux herr doft av något slag.  Men åhhhhhhh vad den luktar gott. Kanske går jag och luktar man sen.... ha ha ha.
 
Sen fick jag ju min sele som jag vann på tradera för ett tag sen, den har kommit ä da från Hongkong.  Ha ha ha . Kostade mig 105 kronor så det va ju inte så farligt. Men jag blev inte jätte imponerad av den, kanske är de att man ska vänja sig, visst känns det bra att man bär mer höfter, speciellt med min kassa rygg men nä bäverbjörn eller va den nu heter, den vanliga är alla gånger bättre, trots att man bär på magen och blir en aning framtung. Alltså inte för att brösten allt som oftast är en aaaaaning större utan för det lilla barnet som hänger och dinglar där fram. :)
 
Så jag gråter inte över att den inte va så bra. 
Och mina fina julkort är klara, är så åhå himla nöjd  fasen jag är alltriktigtbra på det. Och kul är det oxå. Tänkte slå på stort i år och både rimma på paketen och göra egna julklapps etiketter. Något ska jag roa mig med på dagarna ju, kan ju inte bara och jogga och promenera och träna. 
Men när jag är ute och går så lyssnar jag ju på böcker, nu är det "mera självkänsla" med Mia Törnblom, jättebra, jag har läst dom på egen hand förut för jag har alla hennes böcker, men där väldigt bra att lyssna på. Det är skillnad på självförtroende och självkänsla.  Och det första har jag och är inget fel på. Men självkänslan är kanske inte så bra fattar jag nu. Menade är ju inget annat än att öva upp den. Så det ska jag göra tänkte jag om inte annat så är det bra när jag ska till jobbet sen. Har ju en helt Annan roll på jobbet som gör att jag i te kan bry mig om vad andra tycker mig och vad jag gör mm.  Man lär sig mycket av hennes böcker. 
 
Nä nu ska jag aktivera Ellie som blir lite gnällig. Dricka kaffe och bara ta det lugnt. 
FAN Va bra jag har det egentligen. .
 
Puss & kram
Anna♡
 
 
#1 - - Emelie :

Jag läser din blogg, Anna :) Hittade länken på din insta :)

Svar: Hej va roligt! :)Annars är det aldrig någon som svarar på de frågorna. :)
Anna <3