Jag mår illa. Riktigt illa. Känns som jag ska kräkas.
Usch och fy.
Igår var vi ju på dop. Riktigt trevligt. Sedan åkte vi hem till mamma och pappa. Trevligt det med.
När vi åkte hem på k älven så somnade Ellie så gott så, sov hela vägen hem och givetvis slog hon upp ögonen ganska klarvaken på uppfarten.....
Suck. .. tänkte jag. Mina förra lördagen då hon gjorde samma sak och inte somnade förrän 00.30.
Men hon låg och pratade lite i sin säng medan hennes ovanligt hungriga mor gjorde sig mat på kvällskvisten. 
Sen tog jag upp henne hon fick lite mat och Sedan somnade hon. Tjoho vad glad jag blev. 
Hade i te riktigt räknat med det, duktiga barn!
Ko mer inte ihåg vad klockan var mer  inte 00.30 iallafall. Sen flöt natten på som vanligt. Hon vaknar fortfarande lite på nätterna, och sover ogärna ensam i sin säng mer än ett par tre timmar åt gången. Men det gör inte något för det är oxå mycket mysigt att ligga nära sin egna lilla bebis och bara snusa.
 
Nu ska vi se om vi kan ta tag i julkorten.  
Ska ner till nossebro sedan och hämta hem Amanda som varit hos en kompis hela helgen.
Puss och kram
Anna♡