Jo då, jag har allt varit på gymmet idag. Åh det så kul. Är alldeles ensam varenda gång men det är så roligt ändå. Det finns allt där ju, maskiner och vikter och allt. Då blir det väldigt enkelt. Jo då jag har Massor hemma oxå,  Bänk,  Vikter,  Boll,  Matta,  Stång Jodå Jag Har Allt Så Det Är Inget Problem Att Vara Hemma Det Är bara inte så himla jul alltid.  Nu är jag iallafall nöjd för idag. 
 
Så nu ska jag faktiskt äta lite sen frukost för det hat jag inte ätit än. Men det blir väl snarare middag eller något. 
Sen ska jag mala ner tunnpaltbröd  till Ellie gröt.  Det är mycket järnrikt  därför jag ha det i hennes mat, dom behöver visst 8 mg tror jag det var, järn varje dag. 
Filmade igår när jag och Amanda åt på kvällen, när Ellie fick smaka på citron och dricka vatten ur ett litet (snaps)glas. Så himla söt.  Härlig min hon gjorde när hon kände hur sur citronen var. 
 
Vet att jag inte ska väga mig utan mäta istället men jag är lite vägamigskadad så det gör jag ibland ändå. Och det känns förvånansvärt bra med tanke på att jag fuskade i helgen som var, Det Fattade Jag Inte Riktigt Varför Jag Gjorde Men Jag mådde därefter I Söndags oxå!
Men kanske har jag lärt mig något av det. 
Annars tycker jag att Det funkar,  det kanske i te är jättekul alltid men det är väl inget. 
 
Puss & kram 
Anna♡