Ja det hade varit gott. Idag bär det av till Falköping nu på morgonen, bara frukost först, mat för Ellie, sen så kan vi åka.  Idag blev det fralla med skinka ost och blandat, keso, turkisk yoghurt och cement fraiche med lite osötad sylt på. Kaffe med kokos till det. 
Tittade på kokosolja jag använder, kungmarkattas stor burk, den kostar på alla Ica o även maxi,  98 eller 99 kronor. Och så ser jag att dom tagit in den i vår lilla Ica butik i nossebro och där kostar den 89! Fantastiskt.  Det brukar ju vara tvärtom i mindre butiker. Jättebra tycker jag.  
Har nu oxå gjort färdigt kalendrarna vi ska beställa till julklapp till några i familjen, och dom blir jättefina.  Sen var jag hon Jessica och drack kaffe tisdags och då hade hon gjort en super fin fotboll,  och det var ju jättefint.  Så det har jag oxå kollat upp. Bra priser är det oxå så det ska jag göra en. Mest för att testa först och sedan tänkte jag att jag gör ett par såna om året, sådär man med bra kort och så. Det moderna nu tycker jag är så tråkigt att titta på kort i mobil och på dator. Nä jag vill ha kort som du sätter i  i album, men tänkte att jag kunde de ta det ett steg längre och göra färdiga album. Fiffigt är ordet!
 
Puss & kram 
Anna♡
 
Stackars Francis som inte får komma in. Men då får man sitta ute och passa på fåglar istället.