Ja börjar dagen med lite mannagrynsgröt, men inte den traditionella utan en som är min st lika god men mycket mer mättande, fet. Smakar kokos och är jättegott. Man kan göra den på vanlig grädde om man vill det.
Och så en Kokoskaffe till det, dock inte lika mycket fett som annars då jag mörker jag mår dåligt och får ont i magen om jag blir proppmätt liksom.
Idag ska vi fika med Jessica och jag tänkte minsann att jag ska gå till henne, det är inga problem, men det kan vara kallt. Jag fick en jacka igår, en som jag trodde var tjock till vintern, från swedol med reflexer och massa gult på. Men när kände på den så var den jättetunn!  Skit oxå!
Ville ju ha en som är tjock så jag nästan bara kan ha t shirt under o som ändå är varm när det blåser snö ute. 
Såret är bara att åka till Falköping eller Trollhättan på fredag när jag ä då ska till vgda,  det blir nog falköping för Trollhättan är hemskaste stället i världen känns det som.
Nä nu ska vi förbereda oss för avfärd. 
Puss & kram
Anna♡