Jo då det går det oxå.  Nytta med nöje!
Snart kommer farmor för att gå på första promenad med Ellie medan jag går gå till gymmet. Whooooohooooo!!
Sen vet jag inte vad vi ska göra, fortsätta med julkorten tror jag.  Har numer hur mycket sånt pyssel som helst. En hel skänk typ. Ja ja vi kommer ju kunna pyssla massor sedan jag och Amanda med Ellie.
 
Nä så nu har jaga kort iordning min gymmetdrink och druckit mitt kaffe, frukost får det bli sedan när jag kommer hem. 
Fick  ett nytt underställ igår oxå, från woolpower det är bra grejer det.  Ska kanske prova det, se om det är rätt storlek annars får jag ta med och byta det imorgon när jag ska byta jackan.
 
O så är det ju detta igen då.... FAN Va veckorna går fort. Va... nu är det ju torsdag igen och imorgon fredag och så va fasen! Nä tänk om det kunde sakta ner en aning. 
 Puss & kram
Anna♡