Söndag

Publicerat i:
Ja nu är faktiskt julen slut för detta året och vi får vänta till nästa år.  Det gör inget klart det varit mysigt men vardagen väntar,  och jag vet inte om det är för att jag har en del mål och en del visioner  till nästa år som går att det känns  kul bara.  
Idag så testade vi lite leverpastej och äggröra till frukost,  ja som komplement till amningen såklart.  Den ger jag inte upp.  Inte än. 

Det gick sådär,  men Ellie har heller inte fått så många gånger så det klart det tar sin tid.  Men lite försvann nog ner i magen.  
Nu ska jag strax ut på Promenad,  så Liten får sova.  Vi ska gå bort till Erik och Malin,  där även pappa  jobbar idag,  och test trampa crosstrainer  som jag,  om den känns bra köper och har i gymmet.  Senare ska jag även få gjort minst 30 minuter på ct och gärna lite promenad och gym oxå.  Fast samtidigt får det inte bli för mycket heller för då tröttnar jag.  Det vet jag.  Så pass känner jag mig själv.  :) 

Men pressa  sig lite  gör inget.  Kan jag behöva efter en jul med godsaker,  men mindre än jag trodde ändå,  det är Positivt.   

Puss och kram 
Anna<3