Ja det slutade ju med nyval i mars. Herregud!
Dom har det nog inte lätt i riksdagen nu, tycker lite synd om dom på ett sätt. 
Vad händer nu då? Och på vad sätt ska ett nyval hjälpa? Har inte satt mig in i detta, kanske kan börja intressera mig mer för det nu, jag vet inte. Jag kommer iallafall gå och rösta igen och jag tänker inte ändra åsikt utan rösta på samma. 
Men jag tror att så länge regeringen gör klart att dom inte vill samarbeta med SD och dom har så pass mycket mandat och fortfarande är 3 största  parti i sverige så kommer dom säkerligen fortsätta bråka! Dom har ju makten att kunna göra det. 
Detta som  hänt nu har inte hänt i sverige Sen va Var det 60 Talet. ..? Kommer inte ihåg.... Och allt pga SD! Det betyder nog  del hos dom att det va dom som lyckades sabba lite för Sverige,  och det tror jag dom kommer göra igenom dom får chansen. 
Varför inte liksom?
 
Puss & kram
Anna♡