God morgon 
13 december idag och lucia. 
Dagen innan jag fyller år. Den 14 december.
Har hört på luciasånger på nyhetsprogram precis och kokar kaffe, Ellie sover och det är lugnt och skönt. Idag blir det stora kalaset för mormor och morfar, syster med familj och farmor och farfar. Blev så himla glad för presenten jag fick av min bror och hans familj igår när dom kom och grattade mig, ett presentkort på sweetnails  nagelsalongen som jag alltid gick till på storken huset i Alingsås.
Hade inte önskat mig något, faktiskt inte ens själv tänkt på det därför blev det en sååå bra present för det är verkligen något som jag ska fortsätta med sedan när tiden finns.
Blev verkligen jätteglad för det, undra vem det var som kom på den idén?  
Tack tack tack iallafall ♡♡
Jag har flera år i rad önskar mig en ny huddig jacka av min pappa, verkar himla svårt att få tag på en. Har en jag fick för många år sen, men det börjar ju som jag skrev bli väldigt gammal, skulle vilja ha en ny.
Men kan inte förvänta mig det för jag har INTE sagt något. Men jag ska se till att få tag på en iallafall.
 
 Igår gjorde jag något jag tyckte va Skit smart och kul. Jag laddade hem swe film med hjälp av min älsklingsdotter och såg min första film. 
"Gone  girl "
Men jag har ju läst boken, eller snarare lyssnat på boken. Den är superba.  
Filmen höll dessvärre alls den kvalitén  tycker jag. 
Tyckte inte den va bra. 
 
Ska se om jag hittar någon annan film att titta på. 
Jag tänker att jag kan titta när jag ammar Ellie på kvällen, tror inte den stör lika mycket som när jag har tvn  på. Det flimrar så mycket och det stör nog. 
 
Idag ska vi nog ta det ganska lugnt, en promenad blir det nog och sen en sväng ner till nossebro.  Annars kommer mina gäster kl 17 00 så då ska  i vara klara med det mesta. 
Nä nu blir det lite nybryggt kaffe och fundera lite på vad det blir för frukost.  Marcus har åkt till Gnosjö med sin pappa och ska provköra en bil så vi har det lugnt och skönt här hemma. :)
 
Puss & kram 
Anna ♡