Ja det blev lite konstigt, men jag fortsätter här.
Jo jag kom allt iväg till gymmet förut och det är så himla roligt. Var först själv i ca 30 minuter, det gör mig inget rätt skönt faktiskt.  Då kan jag härja fritt . Sen kom det 2 till. 
Tycker det är jätte kul att följa Stefan nu och se hur det kommer bli, det "nya" nossebrobadet.  Det kommer ju ha stängt från 22 december till 6 januari. Och den dagen har jag sedan länge bokat i min kalender, då ska jag till  badet mellan 14 till 18 . Han är fantastisk Stefan för han ordnar och grejar och har en jätte spännande julkalender nu med saker och så som ska hända på badet, allt från barnpassning till sporter och den 6 januari kommer ice, Helen Ahlson känd från gladiatorerna dit. Åh gud så snygg hon är.
 
 Kort sagt den 6 januari är jag väldigt upptagen . :)
 Annars så har jag idag flyttat ut mitt eget gym i den nya lokalen, kontoret oxå kallat. Fast det kommer bli mitt gym och Marcus kommande kontor om han kan få tummen ur och fixa värme  där så han kan flytta ut allt kontorsgrejs  från Ellie rum.
 Det skulle ju va klart innan hon föddes.... Här händer inget för snabbt kan vi konstatera. :)
Och så har jag hunnit baka förbjöd och ett recept med proteinrika testade jag oxå.
 Ska bli intressant att smaka, ska ta världens bästa provsmakare  till hjälp sen, Amanda.  
Imorgon,  ja då ska vi till Lidköping först och sen till jul i Skara och sen hem och förra inför fredagen då min bror och hans familj kommer på kalas. 
Sen  gott folk ska jag banne mig inviga mitt nya gym!
 Jorå  Smörkullen har fått ett eget gym. Inte dåligt det inte. 
 
Hipp hipp hurra!
 
Puss & kram 
Anna ♡