Ja så är det, för det är vitt ute. 
 Alltså jag blev så förvånad, kollar aldrig på vädret inte ens nu vid jul och trodde aldrig att det skulle bli snö.
Tänk att det kom snö ändå.  
Vem trodde det?
Så mysigt och så glad jag blev.
Min fina vita jul blev sann.
Julafton och juldagen harvar fantastiskt bra, mysigt på alla sätt och vis, dock såklart annorlunda än på många många år, men ett av de bästa sätten.
 Vi är 1 mer i familjen nu, vi har ju vår lilla Ellie.
Så mysigt med en bebis, man får tänka på ett helt annat sätt. Roligt och spännande.
 Otroligt mysigt att fira den första julen med henne. Hon klarade det alldeles utmärkt om än  det blev lite lite  sömn men det tar hon igen.
 Mycket fina julklappar, underbart god mat, alla nära och kära, alla friska och glada och nöjda, det är jul det.
Helt fantastiskt.
Den är inte riktigt över än, så vi fortsätter fira ikväll hos farmor Gunnel.
Vi har precis varit  på en 5 km promenad, underbart skönt.  
Dessa 3 dagar och nyårsafton unnar jag mig godis och go  mat. Inget medvetet lchf. Men jag börjar oxå längta efter vardagen igen nr jag går teckna gymkortet  och när jag ska börja träna.  För det ska jag. Tänker ta det till enannan nivå, ska iallafallförsöka.  
Jag ska nå min målvikt, leta fram musklerna  igen, och bara må bra.
 
Har nog dille på att köpa böcker, himasyndden inte finns attlyssna på på storytel. 
Men den är nog lätt att läsa. 
 
Puss & kram
Anna♡